علل بالا سطح کراتینین در خون
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتی نین یک محصول زائد شیمیایی، یک محصول جانبی از انقباضات عضلانی طبیعی، که می گذرد از طریق کلیه ها می شود فیلتر شده و حذف در ادرار است. به طور کلی، سطح کراتینین در خون باقی می ماند بدون تغییر روز به روز به دلیل توده عضلانی معمولا ثابت می ماند. اما ممکن است شما بعد از مصرف پروتئین بیش از حد بالا در زمان کوتاه می رود و یا سرما و یا عفونت و غیره.

سطح طبیعی کراتینین

زنان معمولا سطح کراتینین پایین تر در مقایسه با مردان چون زنان بافت های عضلانی کمتری داشته باشد. در میان بزرگسالان بدون بیماری کلیوی، مردان حدود 0.6-1.2 میلی گرم / deciliters (میلی گرم / دسی لیتر) کراتینین، در حالی که زنان بین 0.5-1.1 میلی گرم / دسی لیتر و کراتینین داشته باشد.

علل سطح کراتینین در خون

دریافت تب یا سرد، خوردن مقدار زیادی از مواد غذایی با پروتئین و یا ساختمان عضلات با وزنه و ورزش های دیگر ممکن است مقدار کراتینین، حتی در کسانی که بیماری مزمن کلیوی (CKD) ندارد نشان می دهد. همه کسانی که می توانند به حالت عادی بازگشت پس از دلایل زمینه ای ناپدید شد. اما برای برخی از آنها بسیار آسان است به کاهش است. به عنوان مثال بعد از کلیه آسیب دیده، آن است که قادر به فیلتر کردن مواد زائد موثر، موجب کراتینین در خون تجمع می یابد و شکل گرفته به سطح کراتینین بالا نیست.

پس از گرفتن سطح کراتینین بالا، برخی از مردم ممکن است ضعف، خستگی، کم شدن آب بدن، سردرگمی و تنگی نفس را تجربه کنند، که واقعا زندگی بیمار تاثیر می گذارد. به طوری که آنها نیاز به درمان آن در زمان، به منظور کاهش درد آنها رنج می برند. در طول ساخت برنامه درمانی، ما باید بدانند روشن دلایل زمینه ای، از ایجاد طرح مربوطه.

به امید معرفی علل سطح کراتینین در خون می تواند به شما کمک کند به دانستن شرایط بیماری را پاک کنید. اگر شما هر گونه کمک در درهنگام آن و یا درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد به تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: سطح کراتینین بالا علت کراتینین بالا مبانی سطح CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: